Åhh jag sprängs!

Huvudet känns som bly, ont i kroppen och allmänt bläig,
kan det vara feber måntro?
Det får det inte vara, kan inte vara sjuk nu, nu när det är röddag och
klämdag, då känns det som man simulterar sjukdom.

Näe, det känns säkert bättre i morgon!

Jag har gjort ett aktivt val idag som slutade bra tillslut,
jag och val...hatar!

Det finns bara två måsten i livet,
Man måste välja och man måste dö....

Appråpå gurka måste jag berätta lite om min älskade unge också,
han har ju börjat prata så mycket nu, och får mamma och smälta med
orden "äs dej mamma", men gissa om stoltheten växer när han
kramar om en och säger "Min mamma"!!!
Ja älskling, jag är din mamma, bara din!!!!

Hittade denna tröja när jag surfade runt lite nyss

image21

HAha, den var rolig tycker jag!!

Nu ska jag lägga ner för i kväll och kika om det är något bra på TV:n.

Kläm kläm

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0