Fredag!!

Full fart mot helgen!

Äntligen, vissa veckor är bara så himla långa, och det har denna vecka
varit.

I dag slutar jag 15.00, inte så himla jobbig dag trots allt faktiskt.
I helgen ska jag göra så lite som möjligt och bara vara
med Milo och myspysa, nästa helg vankas det ferre så då
ska Milo inte sova hemma, han får då myspysa med Mommo
hoppas jag, jag har ju inte frågat än men ni som har en mommo
i familjen vet hur det funkar, eller hur!

Och vi säger GRATTIS till Maria och Ante som fick en riktig sötnos
som april skämt =)
image9

Se och njut!!
Sikken skönhet!


Ha en trevlig helg, och du Sussa som jag vet är den enda som
läser här, jag ringer ikväll ang i morgon!

Puss å kläm


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser minsann också :P

2008-04-04 @ 16:18:08
Postat av: Sussa

Hahaha... Japp, gör så!! Om jag glömmer att säga det sen så kanske du kan ta med badstolen i morgon... Pellan gillar INTE ALLS att bada utan den! Pussis!

2008-04-04 @ 16:57:35
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0