Hängig!

Godag!

Känner mig hängig, tung i huvudet och allmänt trött.
Sitter på jobbet där vi har "servicedag", vilket betyder
att vi blir servade av våra bossar hela dagen med mat och
diverse godis och snacks. Nice! =)

Fredagskvällen var super kul, tack för det Sussa,
men guuu så bakis jag blir nu, låg i nästan två dagar!
Och varje gång säger man "aldrig mera", men
efter ett par veckor blir man vinsugen igen, konstigt det dära!

Idag slutar jag halv tre, TJIHOOO! Snart med andra ord,
så jag får både lämna och hämta Milo på dagis idag,
det händer inte ofta!!

"All we want is worldpeace"

tJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma min vän! Alltid trevligt att ses!! Snart igen hoppas jag!! Puss!

2008-04-28 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0