Laddning!

Hej hopp!

Nu är det laddning inför mitt pass 11-19,
på en fredag är inte det passet så roligt
för fredagen liksom försvinner!

Jag fick lite smått å gott på posten igår....
...lite "vinster" från tradera, of course till Milo!

ett par skitsnygga Dieselskor för typ 150:-
En superfin Dieseljacka (Köpt på NK för 1895:-) Min för ca 180:-
Och en nytt oanvänt linne från POP för 35:-

Tänk va kul det är att få paket på posten, Milo skulle prova
på en gång, sen fick jag inte ta av skorna förrens det var
läggdags, det är ju kul att han uppskattar Mammas
shoppingberoende.


Jaja, nu ska jag ta en dusch och vakna till liv, sen ska jag
skjutsa Milo till Morfarn, sen mor Shamn, Rickard
ska också vara i Shamn i dag hos en jobbarkompis till
mig och tapetsera, kanske får lunchsällskap! Nice!

Och på Söndag har jag MeAndI träff, 18.00 ser du Linda!!!!! Välkomna!


Pussismuss

Kommentarer
Postat av: Linda

Har ju hört att kollektionen är så ful :P

Får väl se om vi kommer, beror på om vi är i Enånger. Men, förresten, inte någon bra tid ju... Då är det snart sovdax...

2008-04-11 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0