Lördag=fest...NOT!

Tja

image20
En bild säger mer än tusen ord!!!!

Känns om jag får vara rätt fram, lite pissigt idag.
Jag som hade sånna bra dagar nu men idag gick
det käpprätt i väggen, allt känns tråkigt och skit.

Kan ju bero på att det inte finns ett SKIT att göra
vill ha lite action, men det går inte så bra i min by!

En tripp till stan hade kunnat muntra upp men det blev det ingen.
Mina nära och kära trivs i lugnet och jag klandrar dem icke, lite avis kanske,
men jag tycker det bara är föööör segt.
Det stora som händer en lördag är när Milo för köpa lördagsgodis
eller när A får sin pizza, eller när den otroligt bra lördagsfilmen
börjar på TV:n, been there, done that....


Jaja, så kan vissa dagar kännas, livet på byn går sin stilla gång varje dag
och jag har inte hittat lunket än!
Vet inte om jag vill det heller, åhhhhhh, jobbiga jag!

Nu ska jag gå vägen till köket, titta om Milo sover ute i vagnen,
sen så kan jag öhhhh, ja jag kan, eller ja det kan jag
, kanske gå en svng till, eller nej, kanske kan åka och köpa, ne.
Kanske sitter bäst där jag sitter och gör som vanligt INGENTING!

Kommentarer
Postat av: Sussa

Varmt välkommen till vår lilla by.. Här har sommarmöbler åkt fram och kaffebryggaren står redo! Som sagt... Köm vettja! Kram!

2008-04-19 @ 19:24:10
URL: http://sussafurustrom.blogspot.se
Postat av: Mamma

Man måste ha tråkigt ibland, då blir det som är mindre tråkigt, roligt...
Detta har du väl aldrig hört förut???????...Kram mamma/puss till Milo från mommo

2008-04-20 @ 07:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0