Måndag hela veckan lång!

Måndag Igen, hur gick det till, vart tog alla andra dagar vägen?

Jaja, thats life!

Nu sitter jag med blekning i håret och vill hellst skrika eftersom det
bränner som faan i hårbotten, ja och alla hårfrisörer, det gör alltid det
på mig och då har jag säkert blekt håret 50 gånger!! Och alla hårstrån brukar
vara intakta efteråt om blott lite mera sliten.

Milo har kärt sig att säga Cross också, fast det låter "koss",
grannens tonåring har en moppe som påminner om just en cross
så gissa vart Milo stått i dag när han var ute och tvättade kossen??

Nu springer han omkring och roar sig med ett trä flygplan,
tänk va kul att nästan aldrig ha tråkigt, hittar något
roligt i allt, och blir det på snäppet till tråkigt så kan man
ju springa ett par mil och då fram och tillbaka från sitt rum till
köket som blir ungefär ja sisådär ...hmm..många ..
2 år, vilken racerålder, allt ska gå fort, hellst skulle
det hänt igår..tills det börjar handla om alla måsten då kan det
hända i morgon..pust!

Nä nu ska jag se hur det går med skalpen!!!

Tjoff ploff hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0