Ännu en vecka!

Sommaren flyger bort, känner paniken, känner ångesten, känner vinterkylan.

Ett helt år till man känner pirret i magen på våren och vet att
jag har hela sommaren framför sig.
Varje höst när de första snöflingorna komma så tänker jag,
"tänk att varje år accepterar man detta"

Älskar Sverige och allt med det,
men jag ogillar verkligen kyla och snö!
Jag och Rickard gjorde upp när vi väntade Milo att det
är mitt barn på sommaren och hans på vintern,
alltså med utelekar pratar vi då! =)=)

Annars har veckan inneburit mycket skoj,
Annika och Von Walter var som sagt här förra onsdagen,
Fredrik Winblad von Walter (stavade jag rätt??) är förövrigt
Milos gudfar!



Det är såå kul med deras besök!
De väntar ju liten i Januari och var på UL i dag,
fick en bild messad till mig!



Man är ju såå nyfiken!

Helgen flöt på som vanligt med massvis av regn,
på Måndag for vi till Sundsvall och birsta och mötte upp
de ovan nämnda på deras hemresa till Ume, strosade på IKEA
och lite inne i Birsta, blev inge storköp, vi inhandlade en
matta, en vas, 2 st fpk värmeljus....

I går kom Petra, Tony och Devin och hälsade på
från Gävle så de sov också kvar en natt, jag och Petra köpte
ost och kex och hyrde film medans grabbsen var på crossbanan.
På dagen var vi på buspalatset och busade på, träffade
några arbetskamrater som hade åkt från Söderhamn, kulit!

Har tyvärr inte laddat upp några bilder på detta dygn ännu då
de korten ligger på andra "braiga" kameran.

Tack alla goa´för trevligt sällskap, nu är det våran tur!!

Är sååååå avis på Tony och Petra som åker till Ullared i morgon,
jag viiiillll oxå deet juuuu!!! *ledsen i ögat*

Men ha så kul mina vänner!

I Dag har vi tagit det lugnt, T och P åkte hem på eftermiddagen
då åkte vi till far där vi fick lite mat och tårta, mumma!

Sen styrde vi kosan mot Anneli och Christer som befann sig i Christers stuga,
mojsigt sörrö, där befann sig även Joanna, Henrik, Linda, Johan och Aivi.



Detta är då Henrik, min kusin Joannas sambo.

=)=)



Hrmm, ja och detta är just det JOANNA!!



Christer tycker om öl, ganska mycket faktiskt!



Ja alla ni, Anneli är detta och jag måste erkänna att detta hör
inte till vanligheterna att jag faktiskt får ta ett kort av henne,
nog det första jag har. =)=)


Ja annat som hänt denna vecka är:

--Bilbingo

--Nitlotter hela högen =(

--Mycket umgänge med Carola och Moa, alltid lika trevligt!

--Sommaren försvann 'snyft'

--Träffat härliga familjen Thomas (Nova, Lo och Terese)

--Låtit tvätten hänga ute i 3 dagar!

--Missat många avsnitt av Våra bästa år!

--Ska se reprisen i morgon.

--Kalas för Nova, 7 år, GRATTIS!!

Ja, så nu är det uppdaterat igen.

Vi har vart ute och rännt en hel del på kvällstid denna sommar
och då ser Milo ut så här när vi åker hem.



Lilla älskade älsklingsungen!!!


Ja, Petra tipsade om en bärbar dator som inte var större än en
tidning så jag måsta ju såklart titta upp vad det var,
ojoj jag blev lite kär faktiskt!
Ett SORT minus var att det inte finns dvd/cd på den,
men kanske man kan fixa...vet inte...dålig på sånt!



Asus EeePC 900 Vit


Mått34x225x170 mm


Jaja, man får väl prata med en data butik för att ta reda på mera!

Sov gott mina vänner och fiender!

Tjing


Kommentarer
Postat av: von walter

helt rätt stavning på mitt långa efternamn.

2008-08-07 @ 11:13:15
Postat av: Petra

Nu åker vi snart! Hoppas att vi syns imorn bitti ;) Annars kan du och jag ta en tur utan grabbsen sen!

Superkul att träffa er igen!! Måste ske snart igen.



Massa kramar till hela familjen!

2008-08-07 @ 12:24:04
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Sussa

Ååå... Vilken liten parvel i magen!! Spännande!!



Längtas efter er!! Nu är vi hemma från stugan och har nästan inga planer den kommande veckan! Har Rille fortfarande semester? En grillning kanske? Kan höras!



Älske dej!

Puss!

2008-08-09 @ 09:44:31
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0