Halloj

Men haj,

Dagarna går så himla fort, man hinner ju inte med.

Ja, visst har man att göra, läsa, gruppuppgifter, individuella uppgifter...
..men det är så himla kul också!!

Jobbet ligger på is för tillfället, har begärt tjänstledigt fram
till sista december så får man väl se då hur det ser ut.
Men jag vill inte gå ut med halvdåliga betyg bara för att jag
skulle sköta jobbet samtidigt, ett jobb som jag dessutom
inte kommer att jobba på när jag är färdig socionom år 2012,
kan ni FATTA 2012, Milo kommer fylla sex år innan jag är klar
med skolan, fast dessa 2,5 år har ju svept förbi fortare än jag
hann säga hej

Känns hårt att lämna mina goá arbetskamrater,
men jag hoppas att dom finns kvar ändå!!
Glöm inte mig vid festliga tillfällen!!!!

I morgon har jag hemma studerar dag, Milo är också
ledig samt min man, men han ska åka och titta
på cross grejer, sen på eftermiddagen ska vi
till Shamn och köpa lite kläder/skor som vi
märkte saknades nu när dagis har dragit
igång igen.

Jag sitter och skriver detta vid min nya laptop..
...jajamensan, äntligen har jag min efterlängtade
laptop, inte nån värsting dator men den duger för
simpla mig.

Nu ska jag kojsa!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi inte kommer glömma dej gumman!! Jag ska ju ta över din plats på jobbet! :]



Hoppas vi kan ordna en dejt snart, var längesen vi sågs!!



Kramar!

2008-08-29 @ 13:14:03
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: myran

Vad tar du oss för?? vi har inte glömt att vi ska ha dildoparty hos dej och party hos Mallan!!dessemellan får ju Linda och jag styra upp lite sammankomster!! Du är smart som blir nåt!!

Vi blir väl knappast kvar på jobbet tills pensionen då vore man tokig!!



kram kram

2008-08-29 @ 23:08:12
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0