The countdown....

Två veckor till allvaret borjar, 14 dagar kvar!!

Linda eller Cia får gärna maila eller berätta tiderna jag
jobbar första veckan när jag e tebax så jag kan meddela dagis.
Längtar faktiskt lite efter arbetskompisarna!! Dom e ju sååå bra!

[email protected]

Annars har det hänt lite ja, i Torsdags åkte
jag och Rickard till Gävle för att gå på Cityfesten,
och Milo skulle få åka lite karusell, men regnet stog som spön i
backen när vi kom fram så då åkte vi till mitt gamla jobb för
att låna toaletten och invänta solen, *optimist javisst*
Där fick jag ju även träffa min älskade solstråle Seif,
den gulliga pojken jag var personlig assisten till innan Milo
kom till världen.
Det kändes så himla bra när jag åkte därifrån,
jag får en energi och ork av Seif som jag inte
kan få någon annanstans, han är bara så fantastisk!!

Då solen inte tittade fram beslutade vi att åka till
Sandviken och hälsa på min goa´Tessan och hennes Conny
som precis flyttat in i sitt nybyggda hus,
ojojoj, säger jag bara!

Lite bilder!



Från vardagsrummet mot köket!!



Köket med två karlar i, inte en vanlig syn =)=)



Loftet!



Min gogumma Tessiless, som hade kunnat vara min
bonussyster då hennes mamma och min pappa
var förlovad en period när vi gick i gymnasiet efter att
jag och Tessan skickat dom på en "blinddate". Kulit!

Jag grön av avis var jag när vi åkte därifrån typ vid 21.00 på kvällen
och det hade då slutat regna så vi hann med en snabbis på cityfesten,
käkade en langos och kikade, samma varje år, men man vill ju dit!

Milo somnade dock i vagnen så ingen karusell blev det! =(

Fredag:

Slutade med att jag hamnade på tre bockar efter viss
påtryckning från Helena och Anneli, men det visade sig
att jag hade riktigt kul!

Det bästa med hela kvällen var när Wiklund (ja ni som vet vem det är)
drog mig i armen och viskade:

"Anna, du måste vara den enda vettiga människan på detta bygge"

hahaha!

TYvärr blev inga kort knäppta, det enda kortet blev på förfesten
innan Helena och Johans lilla gulliga Timmie gått och lagt sig!



Sååå himla söt, rackarns unga!

Lördag:

Milo hade sovit hos sin mormor så jag vaknade alldeles
ensam kl 12.00, vet inte när jag sov så länge sist!!

Gick till Anneli som var hos Malin, så där satt vi och
beklagade vår huvudvärk och mös i solen.

Åkte och tittade på huset Anneli och Christer köper
till veckan, där fick jag även tillbaka min son som
mammahjärtat skrikit efter hela dagen =)

Vi gick sen hem där även pappan hade dykit upp efter en dag
i garaget, det tog ingen lång stund innan denna synen kom:



hade inte hjärta att väcka dom så de fick sova en liten stund.

Sen kom min pappa och tog min familj ifrån mig igen och
de åkte på cruising i Shamn, så där satt jag i min ensamhet
och tittade på TV när Joanna plötsligt dyker upp ur
tomma intet och skrämmer mitt stackars hjärta!

Vi satt och pratade skit och hur mycket vi bägge skulle vilja
åka på Cityfesten, men timmarna gick och när jag sa sista
gången att åker vi nu är där till 23.00, ja då blev det fart,
och helt plötsligt satt vi i bilen på väg till Gävle, mitt i natta,
vi kände för att vara lite "wild and crazy".

Vi hann med två rundor på, 3 munkar och 2 fish and chips på cityfesten
innan vi styrde vår kosa hemmåt igen, var nog hemma strax efter
02, det var kul att bara åka bort sådär ett tag, tack för det Joanna!



Det var mycke folk där och de flesta var fulla!
Och ALLA gick krock i precis oss!



Joanna jätteglad att vi åkte till Cityfesten ;)

I dag har jag inte gjort så mycket ansträngande saker,
Jag och Milo åkte till Fjäle och satt i solen medans barna lekte,
sen gjorde vi ett stopp hos Joanna på vägen hem där
kidsen lekte lite mera.

Ja, det var min helg det!

Tjing t





Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du är tillbaks snart, du är saknad!!

Klart vi fixar ett schema till dej så snart vi får tillgång till det, har bara för denna och nästa vecka just nu.

Kram kram!

2008-08-11 @ 09:41:15
Postat av: cia

Ska bli skönt när du kommer tillbaka:))



Bra tjatigt här nu man hinner ju inte träffas :)



kram

2008-08-12 @ 18:07:37
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0