Dags igen att uppdatera!

Tycker jag nyss skrev men tydligen var det inte så om jag tittar på datumet!

I fredags var vi hos sussa och fredrik på julmys, det var jättekul!
Och ett års terapi över tomterädsla hade gett resultat,
Milo gick till och med och hämtade sitt eget paket, phu!

Lördagen spenderades bara hemma och hos mamma min! Skönt!
Vi bakade pepparkakor, och suppport som är på sitt barns intresse
så gjorde en crosspepparkaka...



Känner mig ganska stolt faktiskt..haha

Idag har vi vart på skolan och Milo har stått på skridskor för första gången
i sitt liv, det gick väl sådär, men bara på den lilla tiden vi var där märktes stor
skillnad, så nästa helg blir det åka igen!

Nu kommer i alla fall en bild från pysselkvällen hos Erika



Total full koncentration i tomteverkstaden!

Vi har haft kul i helgen.....................



......................och även lite tårar...

Gränsen mellan skratt och gråt är inte stor när man e snart 3 år!

ja, mer bilder kommer när jag laddat in bilderna från STOR kameran!

Får se hur mycket jag hinner blogga denna vecka med
inlämning på uppgift på fredag som jag inte börjat med än!

Tjo


Kommentarer
Postat av: myran

hej Anna!



jag skall kolla om jag kan åka med grannen ner då kan jag åka med dig hem, jag "paxar" plats med oss till dej. skall bli kul att ses, kram

2008-12-15 @ 10:38:36
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: von walter

Riktigt snygg cross...

2008-12-15 @ 11:56:29
Postat av: Bunus

Men vilken fin pepparkaka! Själv har jag bakat hundar S KRAMAR I MASSOR

2008-12-15 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0