Jag blir glad.....

....att så många personer kollar min blogg varje dag....jag blir bara lite ledsen över att inte kommentarer väntar när jag kikar in...

Ja nu har jag lagt in lite bilder igen från mobben och här bjuder jag på en bild på lilla sessan E på födelsedagen!




Blev mindre glad över att hon fick ett mjukt paket av mig, bara tråkiga kläder!
Tur att mamman blev glad i alla fall!



Hihi, sötnos!!

Idag åkte vi till Erika och Alma när jag hämtat Mille på dagis,
han blev superglad och de tjoade och tjimmade,
Erika bjussade på mat, alltid uppskattat!!

Busarna fick baka lite pepparkakor!


Nakna sockerbagare! =)=)

Erika tog tag i mitt sååå slitna hår med saxen och det
blev en hel del blonda lockar på golvet innan
det blev klart, men jag är jättenöjd, hur bra är det inte
att känna en som är superduktig att klippa!?

I alla fall så satt vi och daltade med almas lillasyster på
golvet och det var tyst bra länge från vardagsrummet
så Erika knallar dit och kommer tillbaka med DETTA!!



För er som inte vet så kan jag berätta att detta är en choklad adventskalender
som vildarna hade TOTAL länsat, som dessutom hade legat uppe
på bänk, inte på armavstånd av 2 åringar..haha
Men kan man göra något annat än skratta?

Roligt var att E hade pratat om denna kalender innan att Alma inte var
speciellt nöjd att bara få en bit om dagen!!
haha, jag skrattar nu med!!

Ja, både jag och Milo är väldigt nöjda med dagen, de är verkligen gulliga
hela familjen Alma!!


I morgon vankas det buspalats och lite plugg med en skolkamrat
och hennes dotter! Milo kommer bli sååå glad när han ser
vart vi ska i morgon, han verkligen älskar detta stället!
Jobbiga är när man ska åka därifrån! phu!

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Marre

Låter som ni har haft fullt upp. Vad fina bilder :)



2008-12-03 @ 07:32:42
URL: http://frug.blogg.se/
Postat av: Bonus

Men då skulle ju Milo haft kalendern som ni lämnade här. men den har faster börjat öppna och längtar till julen :D

2008-12-03 @ 16:00:48
Postat av: Fia

Vad ni har mysiga dagar! :) Väntar fortfarande på lite dörrknackningar här hemma.... :)

Så nu är vi grannar oxå! Ser dig nog ganska ofta ska du se.. :) Ha det bra, kram

2008-12-04 @ 12:20:03
Postat av: Jenny

Är den översta bilden m flickan på Sussas barn?

2008-12-04 @ 20:06:58
Postat av: Anna M

Marre: tack, vi försöker få dagarna att gå!



Bonus: Ja, det var nog sista gången vi kom till er, nu får det vara nog med jinx...haha! Nej då, tänk the secret!! Det är du som tänker att något ska gå åt skogen, då gör det ju det! Kram



Fia: Det är helt otroligt, men sedan du flyttat har jag inte gått upp på byn, men nu ska jag göra det i helgen, ser så mysigt ut när man gluttar upp!



Jenny: Japp, det är sussas flicka Ella, sötis! Lycka till med uppsatsen, blir nog bra till slut! Stressa inte sönder, kram på dig!

2008-12-05 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0