ojoj, 2 dagars uppdatering

Ja, hugaligen som farmor säger!

I går var jag, Milo, Nadia och Tula och öste järnet på buspalatset, det var vi och typ
1 familj till så knattarna hade stället nästan för sig själva, och dom hade superkul!!



Självklar som alla andra gånger hade jag bara mob kameran
och bilderna blir såååå dåliga, tur att det finns bra motiv iaf!

Sen åkte vi hem till Nadia och där lekte barnen vidare och
det var väl tänkt att vi skulle plugga, men det är ju så himla
kul att bara sitta och prata också!
Busarna klädde ut sig till små gulliga änglar,
för det är ju det dom är!!



Sötnosarna!

Ja sen gick färden hemåt och då var det fullt ös med
sång och tjim för att inte Milo skulle somna i bilen, och
vi klarade oss precis trots att jan nästan sov och sjöng
björnen sover ett tag =)

Dagen har inneburit plugg, dock inte så mycket som jag skulle
vilja, men lite blev gjort i alla fall. Sen när det var dags att hämta
på dagis tog jag det våghalsade beslutet att GÅ och hämta honom,
så jag samlade all energi och tålamod inför en promenad från
dagis till mormor som bjöd på mat idag, men det gick faktiskt
bra trots "mamma, töstig", "mamma, ont benen"....
jag hämtade han 16.00 och då är det väldigt mörkt i Enånger:



Tur att knatte har reflexer så vi syns och mormors väg är vääääldigt mörk,
vi sjöng i fullan hals så skogsmonstrena skulle bli rädd..;)

Ja, och i morgon vankas Gävle med doktorbesök och sen KÖPIS i Valbo,
där ska vi knata med Tony, Petra och Devin som vi inte träffat sen
i somras, sååå kul! Devin har ju dessutopm hunnit fyllt 2 år också som
vi inte grattat än!!


ska vara där 9.40 så det betyder att jag verkligen måste lägga mig
och sova nu, NU!!

Och jag avslutar med en bild av MIG så ta till vara på detta
då mitt utseende inte är att skryta om direkt men jag måste
ju visa nya frillan trots att kortet är taget strax efter sänguppgående
i morse, alltså inte fixat!



ja, nu är det gjort, nu ligger bilden där för världen att skåda, ryyys!

Natta på er!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är skitsnygg Anna!!!



Snart synsn vi.

Puss p er

2008-12-05 @ 11:01:07
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: myran

Snyggt Anna!

2008-12-05 @ 15:08:08
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Sussa

Jag håller med föregående kommentarer.. Vacker som en dag, både du och sonen! Hoppas ni haft en toppendag på Ikea och att fabbror doktorn hade goda nyheter! Puss!!

2008-12-05 @ 15:56:41
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Sådan snygg mor ger en sådan snygg son!!

Trevlig helg! Kramen

2008-12-05 @ 18:46:33
Postat av: Petra

Stort grattis på födelsedagen bruden!!



Hoppas att du får en jättebra dag!



Kramar

2008-12-06 @ 13:48:00
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Jenny Johrin

Du är så snygg! Grattis på födelsedagen gumman!

Lite rolig info så här på din dag:



Namn

Förnamn: Anna Viola Elisabeth

Tilltalsnamn: Anna

Efternamn: Modin



Adress

Gatuadress: Oppängevägen 36

Postnr/ort: 825 95 Enånger



Ålder och födelseinformation

Ålder: Fyller 28 år idag!

Född för antal dagar sedan: 10 227 dagar

Född på vilken veckodag: Lördag



Stjärntecken

Stjärntecken: Skytten



Kinesisk astrologi

Födelseår: 4678 (enligt månkalendern)

Element: Metall

Djur: Apa



Vilken veckodag inträffar födelsedagen på

2000 = Onsdag

2001 = Torsdag

2002 = Fredag

2003 = Lördag

2004 = Måndag

2005 = Tisdag

2006 = Onsdag

2007 = Torsdag

2008 = Lördag

2009 = Söndag

2010 = Måndag

2011 = Tisdag

2012 = Torsdag

2013 = Fredag

2014 = Lördag

2015 = Söndag

2016 = Tisdag

2017 = Onsdag

2018 = Torsdag

2019 = Fredag





Kändisar som fyller på samma dag

Johan Florell, Skateboard

Kersti Adams-Ray, Programledare

Per-Ulrik Johansson, Golfspelare

Ulf Ekberg, Artist





2008-12-06 @ 17:39:11
Postat av: Emelie A

Du är så fin Anna :)

2008-12-06 @ 17:52:37
URL: http://emeliandersson.bloggspace.se
Postat av: Bunus

Fint Anna! Grattar igen lite här när jag ändå är i farten! Kramar på er!

2008-12-08 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0