Ok

Ok, om jag nu har ångest, kan jag ha det utan att själv veta att jag har det????
För jag uppfattar inte att jag har det, nog för att det är ganska mycket som snurrar
i mitt liv nu så tycker jag inte att det är så att hjärtat ska bli påverkad!
Ja, kanske, jag kan ju hoppas för hellre ångest än hjärtfel!

ska väl gå och sova nu, men drar mig in i det längsta eftersom jag vet att det kommer
smygandes då....kramar alltid Milo extra hårt nu på kvällen, visst är det sjukt att jag ens
tänker så, men då ska ni känna hur det känns också!

Jag som alltid ryckt på axlarna åt alla sjukdomar och tänkt "det händer inte mig", vad har hänt,
är det mitt "magproblem" som gett mig en släng av hypokondri eller vad är detta, men jag kan ju
inte inbilla mig att hjärtat håller på att hoppa ur kroppen, kan väl inte inbilla mig att jag har ont
i magen eller ryggen....hmm, ne det är väl omöjligt, för jag har ju fysiskt ont, hur kan det komma
ur mitt psykiska! Djupt nu, i know....släpper detta nu...hade han däruppe velat tagit kol på mig
så har han haft sina chanser nu!!

Idag har jag och Milleman vart till stan och fika med broidsen, men som jag trodde så var min vilde
inget snällt sitta still barn så det vart inte mycket sagt för mig!! Men grattar att det ska komma en till
bebis i broidsgänget, vågar inte nämna namn än, men du vet vem du är >=)=)

Sen stannade jag till hos Suss på vägen hem, tänkte bara ta en kopp kaffe, men det slutade med
att de snälla själarna bjöd på mat och hemfärd gick inte förrens efter 18.00, ni e så snäll så!

Sjöng Björnen sover så jag blev hes i bilen för att inte Milo skulle somna, hans ögon gick i kors
hela vägen hem, men i made it! Gullisen! Nu sover han gott och har gjort det i många timmar!

I morgon ska jag kanske åka till Shamn  och kika lite, mamma, fööölj med mig!! Måste in en snabbis på jobbet
också för att förlänga min tjänstledighet, men vill på lindex och kapp ahl mest! :) Måste väl trängas lite på systemet
också kanske! Känns sådär faktiskt! Klarar oss utan bubbel säkert...skålat i trocadero har vi gjort i många år nu,
men vi har blivit bjuden till Norrbo ut till Sussas Fredriks föräldrars stuga (hann ni med) och fira nyår där med dom
och AK och Fredrik med barn, så vi har nog nappat på det, kommer bli myspys, men det betyder att JAG kommer att vara
utan dator i två dygn, FATTA, två dygn, en mindre evighet, måste nog köpa ett Mobilt bredband, men anar att det inte
fungerar i Skrotten, ja det heter faktiskt så dit vi ska, jättefin stuga 2 meter från Dellen sjön...men kan vara nyttigt att
vara utan också!


Nä nu MÅSTE jag sova!

Natt natt

Kommentarer
Postat av: myran

Anna!

jag märker ibland när jag snusat mycket då får jag hjärtklappning, bara ett litet tips!

Jag tror du har för mycket tankar omkring dej!



kram och Gott nytt år!

2008-12-30 @ 09:13:57
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Sussa

Jo men AnnaPanna. Mobilt bredband funkar vettu...



Kul att ni kommer med! Ses i möra. Eller i kväll om ni känner för det!!

Puss!

2008-12-30 @ 12:32:32
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Gott nytt år på er!

Åh du Norrbo är vackert, så njut av synen på Dellen och det lugn som byn bjuder på! Krama Vilden och hälsa din man!

Kramen!

2008-12-30 @ 19:14:15
Postat av: Linda

Kul att träffa dej idag gumman! :)

Vi måste ses riktigt nån gång!



Kram kram!

2008-12-30 @ 22:32:12
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0