Urk, urk!

Täppt i näsan, ont i huvve, yr.....och toppen på isberget är att min "kära" mage är jobbigare än vanligt....
så med andra ord har jag inte alla chips i påsen, eller alla morötter i rabatten...

Så idag bjussas det bara på bilder!



Så här såg Milos adventskalender ut den 1 december,
o my gud....



Fille och Mille myser i soffan, 10 minuter senare
hade Milo 40 graders feber, det svänger fort i svändörrarna
när man har kottar!




Gulligaste stjärngossen på väg till Sussa och Fredrik!



Minnu, fanny, Milo, Ella och Neo!
sötisar hela bunten!



Pepparkaksbak!



Första skridsko åket, roligt var det i alla fall!



Många vurpor!



Pappa kom på en bra idé, släpa runt på ett mål...haha



Idag var det Lucia på dagis, Milo här med tremänningarna
Filip och Filippa!



Sen gick vi ut på skolgården där det bjöds på glögg, saft och pepparkakor,
var även två tomtar där som Milo vägrade gå fram till men tomten
ropade "Hej Milo", han såg sig smått förrvirrat omkring
och undrade hur tusan tomten visste hans namn, sen säger
tomten "Vad vill Milo ha i julklapp då, en blixtenbil kanske?",
varpå Milo får mål i mun och ropar tillbaka "NEJ, MACK"(Lastbilen i bilar filmen)



Ja så här såg dom ut i alla fall!=)

Ja, nu är denna dag slut också,
snart mitt i natta, min favorittid
på dygnet...jag vet, jag är knäpp
men jag är som mest aktiv
natt tid, ugglan Anna, men då
ska jag starkt påpeka att jag HATAR
tidiga morgnar och surar gärna
ett par timmar innan jag borstar
bort ögonbusarna...


ja, men hej på er!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Blir alltid lika glad av att se bilder på Millen... Jag är oxå uppe mitt i natta... Håller på att packa, åker till Arlanda imorgon och Gran Canaria på ons. Så jag passar på att önska en god jul och ett underbart gott nytt år till dig och familjen! Hoppas vi ses vid nyårsdagarna. Kram kram

2008-12-16 @ 00:57:59
Postat av: Ulrika

Blir alltid lika glad av att se bilder på Millen... Jag är oxå uppe mitt i natta... Håller på att packa, åker till Arlanda imorgon och Gran Canaria på ons. Så jag passar på att önska en god jul och ett underbart gott nytt år till dig och familjen! Hoppas vi ses vid nyårsdagarna. Kram kram

2008-12-16 @ 00:58:22
Postat av: Ulrika

Och krya på dig naturligtvis!

2008-12-16 @ 00:59:14
Postat av: Jenny

Haha..tycker jag minns den surmulna Annapanna på morgonkvisten... Inte ett ord innan vi satt på bussen påväg till skolan!! Haha, själv var man uppe m tuppen å poa på!! :)

Sköt om er..

2008-12-16 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0