Vetenskapshelvete!

Tjo,

Försöker få till en uppgift som jag onte riktigt förstår,
har inte ens fått till 2 sidor och hela skiten ska vara
på fyra sidor....klart tills på fredag ska det vara också,
meeen, jag strävar inte efter ett toppbetyg, vill bara
klara detta någolunda!

Nu ska jag slå in ett paket eftersom vi ska på lite
julfirande hos en kompis dit annu mera kompisar
med sina barn ska, vi ska äta lite gröt, dela ut julkklappar
och prata lite...mysigt!

Och i morgon ska jag på jobbet och äta julbord, lite pirrigt
faktiskt med tanke på att jag inte varit där sedan i somras,
och sedan dess har det väl börjar typ 1000 nya medarbetare,
tur att Cia paxat plats åt mig vid "deras" bord! haha

ja nu måste jag slå in paketet och hoppa in i duschen,
ska hämta Milo 15.00, sen bär det av mot Nickora skogen,
kanske det är där tomten bor, mmm kanske!

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0