Pappa pissar!

Hej,

Ja "pappa pissar", enligt Milo i alla fall,
för oss med bättre språk heter det Pappa fiskar.

I går åkte Rickard, Min pappa och min farbror på
sin årliga fiskeresa till norrlands fjällen, så jag var
beredd att ha min första lediga vecka ensam med Milo,
men då ringer Rickards systers mamma och frågar om inte
systern Moa kan vara hos mig denna vecka, så självklart
fick hon det, Milo bara älskar sin "Moja".

Så idag har vi legat vid poolen hemma hos min far,
ätit egengjorda hamburgare till middag och hälsat på
Milos gudmors familjen. Myspys bara.

Jag ser fram emot sex veckor av total ingenting,
inga planer, inga väckarklockor, bara ta dagen som den
kommer...lovely!

På Onsdag dock ska vi åka och göra stan jag och Moa,
strosa i affärer och ha det bra, får väl se om Vilde gör
oss sällskap eller om han stannar hemma med någon,
han kommer bli som sin far defenitivt när det gäller shopping,
bara HATA, men han gillar att få kläder i alla fall så det är ju bra
att mamman får löpa ut sitt shoppingberoende gällade sonen. =)

I lördags var jag på möhippa, och bruden skötte sina sysslor
till fullo, hon var så duktig så! Sprang i affärer och tiggde, sålde godis,
klippte kalsonglappar, åkte vattenskidor,  ledde ett gympapass....mm mm
Riktigt roligt var det, på kvällen vart det badning, lekar och singstar!!

På lördag som kommer är det stundande bröllopet, känner lite
panik då det är kavaj kläder som dresscode, alltså klänning
för mig som tjej, jag har ALDRIG klänning, är det någon kväll i mitt liv
som jag kände mig som en stor nolla och helt obekväm så var
det på studentbalen, känns så fel, men jag får väl ta en runda på
stan för att se om jag hittar något.

Hade jag haft en annan kropp hade denna klänning suttit på mig på lördag,
den finns på www.gojane.com



Sååå fin!!!


Sen har ju även fam Modin skaffat sig en kolonilott, hahaha har vi hört av många
men det är så mysigt där och våra grannar kommer vara härliga familjen Moa.

Tog dit min pappa som fick plöja av med traktorn!



Duktig pappa jag har!



Efter en dag på leråkern såg familjen Modins fötter ut så här.



That it for now!

Sleep tight!

Tjing!





Kommentarer
Postat av: Sussa och EllaPella

Har full förståelse för din "Ta dagen som den kommer" filosofi, men vi bokar gärna en heldag med er... Vi kommer att ha Linkan ett par dagar nu så vore skoj om ni ville hitta på nåt??



Kram kram!

2008-07-15 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0