SOMMAR!!!

Hej

Idag har vi glassat runt i pappas pool och
bara haft det bra, Milo var i sitt esse och
satt inte still många minuter.



Bästa du!!!!

Sen på eftermiddagen så kom vi på att vi skulle åka
till Långvind att äta mat, och eftersom Erika och Pär
var där så blev det båt från Borka till Långvind, det var
ju en bra idé eftersom Milo aldrig åkt båt förutom Färja som inte
räknas tycker jag.
Ditresan gick bra, lite läskigt var det nog,
satt som ett ljus hela vägen.

Värre var det när vi skulle hem igen,

"båten amla" (Båten ramla)
skrek han innan vi åkte, han tycket inte om
att det vinglade åt sidorna, very scary you know!! =)

Han var sååå ledsen så det gjorde ont i mammahjärtat
men så fort vi åkte gick det bra.



På ditvägen blev han lite trött också av gunget så han tog en mikrosömn på
30 sekunder i Lillemors knä (min svägerska)!



I långvind hade vi sån tur att det var buffé afton,
fanns grillad kyckling, lax och kotletter med diverse tillbehör,
supersmaskens var det!



Detta är min storebror Daniel och hans sambo Lillemor!

Efter maten fick Milo glass!



Super mysig sommar dag!

Lite tråkigt med molnen på dagen men sen blev det ju
sommarens finaste sommarkväll!

Avslutar med en bild på Erika och Pärs dotter Alma och Milo
på promenad från båten, gullisarna!!



Ja detta var min dag,
solbrända axlar och badtrötta ögon säger vi hejdå
för idag och hälsar morgondagen välkommen.

I morgon blir Milo dessutom prick 2,5 år gammal!

Min Prins, mitt allt!!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0