3 veckor kvar....

...till semester, eller för'ldraledighet för att vara ärlig!!!

Har fått lite försmak nu när vi vart lediga i tre dagar,
så lite långt känns det nu! Men vissa jag känner ska ju
jobba hela sommaren så jag tycker lite synd om dem.

Midsommar firades hos min far och på Hagmyren
och sen min far igen ocg sen en sväng på Tjännavallen
där min bror befann sig.
Jag och min man var lugna, jag drack dock några
öl, en av oss måsta ju köra..hrmmm..

Jag har Sveriges segaste dator så jag laddar in bilder
från helgen/furuvik/smått och gott på min familjelivssida.

http://www.familjeliv.se/Hem/bumms/presentation.php

dock måste ni vara medlem för att komma in på min sida,
men det fixar ni väl, eller hur!! ;)

Det är så sällan jag har denna data på ens överhuvudtaget,
så jag vet inte riktigt vad jag ska göra lixom med den,
inte nå vettigt har jag att skriva heller!

Men vi säger väl så då, tack å hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0