Helgen!

Tjo hej gott folk!

Helgen spenderades i Gävle hos Tony och Petra
och urgullige Devin såklart!

Vi var på Furuvik på lördagen,
IKEA på söndag och Köpis.

Åt bara massa skräpmat och hade urmysigt!
Tack för en trevlig helg!!

Innan vi åkte hem passade vi på att åka
till Sandviken och titta på huset som Tessan och Conny
håller på att bygga, OJ, säger jag vad jag är avis nu!
Guuu va fint dom får!!

På vägen hem somnade Milo i vår stekheta bil,
och vaknade strax innan Hagsta att han kräktes
ner hela bilstolen samt sig själv.
Stannade i panik, och inte en pappaergnutta det
fanns i bilen, så det är inte varje dag
man torkar kräk med en POP filt för 350:-
men man tager vad man haver!
Tänkte såklart att det var värmen som var boven,
aldrig har en timmes resa vart så lång,
stannade på Hagsta och blötte ner hatten så
han skulle kylas ner, men han bara gnydde hela
vägen hem. Kastade han i duschen, och tog tempen
som stannade på 40 grader, huff.....

I morse hade han fortfarande lika hög feber, och
även senare på eftermiddagen....så kanske inte det var
värmeslag, jag vet inte hur länge det sitter i faktiskt.

Hoppas han vaknar piggare i morgon, lillbubbs!

ja så en trevlig helg slutade lite kaosartigt!! =)

Åh nej, hör att det regnar ute och jag som har tvätt
ute än....jaja, det får väl torka i morgon då igen!

Nu ska jag sluta svamla, men sköt om er alla,
drick mycke vatten och gå in i skuggan ibland!

Luta er tillbaka, hämta en kopp kaffe
och njut av denna vackra pojk!






Tjongeling!!



Avslutar med ett STORT grattis till Anna-Karin och Fredrik som
har blivit man och fru!!!
All Lycka!

Kommentarer
Postat av: Malin @ work

Stackars lilla Milo, ussa! Hoppas han repat på sig och är piggare. Saknar dig som tusan på jobbet. Toklugnt på chatten kan jag lova. Syns kanske på torsdag då. kram

2008-06-10 @ 21:36:39
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Sussa

Krya på dig Lilla Milo! Puss på hela familjen och tack för senast!



Puss!

2008-06-11 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0