Lönetajm!

Hej svej på lilla patteklapparedagen!

För ca 8 års sedan kan jag lova att jag var på Tre bockar eller var på
väg dit...nu finns det inte ens i min värld att gå dit en vardag,
och absolut inte när jag ska jobba dagen efter, och jag
som trodde på det där "man är inte äldre än vad man gör sig",
med det ordspråket måste jag ju ränna på bockarna 3 dagar i veckan,
nää hua, hemska tanke...haha

Ja, nu är det 16 dagar till jag ska vara ledig i hela 42 dagar,
smaka på den!

Nu har jag precis suttit med räkningshögen, varje månad känns
den högen så jobbig men när man är klar känns det som
man lättar en sten från brösten, som om, "jaa, jag klarade denna månad också"!!
och så är det oftast, tragiskt nog.

Vill ni se det bästa som finns!!
Vill ni fortsätta läsa har ni inget val =)=)



Vi blåste upp lilla poolen i helgen och Milo låg och jäste som attan...

Check this out!



Haha, inte så dumt va!!?

Måste visa snyggingen på midsommar också!



Och tror nu han tyckte om karusellen på Hagmyren, jojomen!



Ja, lite från vår helg, det tar sån himla tid att ladda upp bilder,
så det blir inte så mycket åt gången!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och lösa lite korsord!

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: von walter

skön stil i poolen... ja du bockarna är nu ett minne blott

2008-06-26 @ 09:50:23
Postat av: Cia

Cool grabb du har och klädsel´n inför midsommar "Akta´re" jag har 5 timmar kvar att jobba innan semester i 4 veckor.. //Cia

2008-06-26 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0