Kopia från Sussa

Här kommer den Sussa, phu!!

Vad heter du: Anna
Ålder: 27
Längd: 172
Vikt: Det får man inte fråga en öhhh dam...
Jag kommer från: Enånger kaaar
Jag bor: Enånger
Drömvikt: 70 kanske...
Hårfärg: Råttfärgat, behöver verkligen en upp putsning.
Ögonfärg: blå
Kroppsdel jag tycker bäst om på mig själv: Hmmm svårt inget tror jag, just nu i allafall.
Kroppsdel jag tycker bäst om på andra könet: Charmen, munnen
Jag sover: Hellst i sängen med Milo bredvid
Om jag vore en färg:  Ganska beige
Jag har kysst: Många i mitt liv...
Bästa plats på jorden: Mitt hem är min borg, min familj mitt liv.
Pluggar och vill bli: Vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
På min fritid: Är med Milo, vilar..
Vill: Bli något...RIK
Om sex månader: Är det höst...bläääääääää
Jag samlar på: Fotografier...
Min värsta ovana: Morgon/Hungrig sur
Min bästa ovana: Envis kan vara bra ibland

Favorit:
..man: Rickard då, Milo är ju en pojke..och pappa såklart, my hero..
..kvinna: Mamma
..syssla: Se en bra film
..sprit: Frangelico m mjölk..mums...annars vitt vin, surt.
..färdmedel: Bilen
..skiva just nu: Ingen aning... Lyssnar mest på radio...
..regissör: Ingen speciell, gillar Colin Nutley filmer.
..tv-program: Vänner , Sex and the city, Gilmore girls, alla har slutat så det betyder att jag inte tittar så mycket på TV längre.

Social eller antisocial: Vill vara Social men har aldrig tid så jag är nog antisocial
Killar eller tjejer: Det beror väl på lite? I vilken mening lixom..
Randigt eller rutigt: Randigt!
Färgat hår eller naturligt: Naturligt

Beroende av: Sömn och Milo
Hur mycket smink använder du dagligen:  Alltig mascara, foundation, ögonbrynspenna

Ätit idag: Frulle middag och lördagsgodis
Dagens klädsel: Pyjamasbrallor nu, tidigare jeans, huvtröja...klassikern
Glädje just nu: Åka till Birsta i morgon..tjihoo
Irritation just nu: Alltid stökigt, för myckt på mina axlar
Senaste låt du hörde: Oj, kommer inte ihåg, det var körslaget med Marcolio i alla fall...
Senaste inköp: Beställde en mössa till Milo alldeles nyss en svart med djävulshorn..haha
Vilka hårfärger har du haft: Oj de flesta skulle jag tro...
Brukar du äta frukost: Ja. alltid, jag nämnde väl surhungrig....blanda det med morgonsur..

Vad gör du på vardagarna: Jobbar å jobbar
Vad gör du om helgerna: Försöker träffa så många som möjligt
Gillar du att få uppmärksamhet: Beror på vilken sammanhang
Husdjur: Katten Exotica
Hur är ditt hår: Page och blonda slingor
Brukar du bädda sängen: Nästan aldrig
Har du mest skivor eller filmer: Filmer helt klart
Favoritaffär: Polarn o pyret, IKEA, Lindex HM
Vad har du på väggarna: Tapeter, och lite fotografier
Hur många timmar sover du på en natt: ca 6 timmar
Beskriv dig själv med tre ord: Envis, rastlös, mamma

Vem betyder mest för dig: Milo solklart
Föredrar du att vara singel: Ibland..haha
Är du singel: Nej
Är du nöjd med dig själv: Nej, finns många justeringar där
Hur mår du just nu: Lite less på min karaktär...
Senaste program du såg på: Körslaget
Senaste film: oj, kan det vara speed 2 som gick på TV i veckan kanske
Vad var det senaste du sa: Hur långt hann du idag?
Hur ofta tvättar du ansiktet: 1 gång dagen
Vem vet mest om dig: Rickard och Mamma
Vad har du i ditt fönster: Plastbollar, krukor

Hur dags gick du och la dig igår: Kring 01.30, jag är nattmänniska jag
Och klev upp idag: Jag hade sovmorgon, drog mig till halv elva faktiskt, så skööönt...
Vad behöver du mest just nu: Börjar väl vankas sömn..
Vem behöver du mest just nu: Rickard och Milo då
Har du fler kort på dig själv än vänner:Nej, absolut nej, har inte många kort på mina vänner heller faktiskt, Milo är mitt motiv
Har du bra minne: Ja, dock inte kortminne, glömmer alltid när folk fyller år!
För eller emot plastikoperationer: Helt upp till var och en, men HALLÅ 70 K behöver ingen ha i BH storlek
Vad ska du göra ikväll: Kvällen är slut, natt nu!
Svårt eller lätt för att sitta still:  Svårt, gissa om det kryper i mig på mitt nya jobb
Brukar du se ner på andra människor: Nej, visst har man fördomar som man inte bör ha, men brukar ha öppet sinne

Är det slut nu: ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0