Lönedags!

Jo så var det dags igen för lönen att leka tittut på kontot,
De två sista veckorna längtar man efter det gyllene datumet
då lönen kommer men när den kommer så får man bara ont i
magen för man vet att den snart är slut!

Rickard jobbar han så jag är solo om man inte räknar halv
meters mannen här hemma (som man såklart gör), får sånna
otydliga svar när vi diskuterar bara, men han blir
nog ett bra sällskap nu när räkningarna ligger på hög...
....visst tycker två åringar om papper??

Nää nu kan jag inte undvika det längre, läs sakta för
just nu, precis nu är jag en ganska (läs lite) välbärgad
kvinna.....ja hoppas du läste sakta, för om några minuter
ser jag fram emot ännu en månad utan oxfilé och champange

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0