Dessa listor...kul å!

Namn: Anna
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Ja, ett kinesiskt tecken på axeln som betyder lojal.
Längd: 173 cm
Skostorlek: 40 (39 innan graviditet)
Hårfärg: Mellan blond
Är du kär i någon: Ja, jag har turen att ha två män i mitt liv
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja en havstomt i huset "atmosfär" på www.modulenthus.se
Tänker du på självmord: Nej aldrig faktiskt
Tycker andra att du är attraktiv: Har svårt att se det!
Vilket shampoo använder du: Clerasil
Vilken parfym använder du: Au naturel
Vad är du rädd för: Eld och djupt svart vatten
Gillar du att tvätta: Nej, gör nån det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej har för god relation med min kräksreflex

SENASTE?
Film du hyrde: Kommer inte ihåg faktiskt
Film du köpte:  Tecknade Pippi Långstrump
Låten du lyssnade på: Moneybrother på humorgalan
Låten du hade på hjärnan: Byggare bob
Låten du laddade ner: Gör aldrig det
Personen du ringde: Skänkte några kronor till unicef
TV program du tittade på: Humorgalan
Personen du tänkte på: Milo

FAVORIT(er)?
Mat: Hederlig husman, då går det mesta ned.
Låt: Lyssnar på det mesta
Sak att göra: Pussas med sonen och busa såklart
Sport:  Va, förstår inte, BINGO.......bingo igen
Dryck: Pepsi max
Kläder: Pyjamas
Film: Höstlegender
Bil:  Toyota RAV 4

ANTAL:
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj, ganska många gånger faktiskt, spelade mycket badminton tävlingar en gång i tiden.
Ärr du har på kroppen: Hmm ett antal, ett kärt ärr har jag på mitt knä efter jag ramlat hemma hos min morfar som idag inte finns i livet, han plåstrade om blåste.

SENASTE?
Bok du läste: Kom inte ihåg det heller
Personen du fick mail av: Typ "Grattis du har blivit utvald att köpa trosor för BARA 19:- plus frakt"
Personen du fick brev av: Jenny C, bröllopsinbjudan
Personen du fick sms av: Anneli
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I dag åt vi alla hos min mamma, räknas det?

ÖVRIGT?
Vad har du gjort idag: Ute och gått, vart hos mor 
Var det kul: Inget är speciellt kul just nu
Hur tidigt stiger du upp: Jobbdagar 06,15, annars ca 8-9
Gillar du att slåss: Nja, det ska vara en jäkligt bra anledning då
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Ja det kan jag tycka, men jag tror inte mina medmänniskor håller riktigt med där
Vad är du allergisk mot:  Nickel
Var har du ont: HUVUDET....
Använder du hårspray: Nehe, i fråga om utgång kanske
Kan du stå på händer: Ja, mot en vägg


ÖVRIGT MER?
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Japp
Är du glad nu: Nej, känner mig sjuk
Var du glad igår: Njae
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja några stycken
Vad dansar du till: Klassiska 90 tals låtar, pop
Stockholm är: Stressigt
Göteborg är: Inget för mig
Kan du sjunga: Sjunger Hällre än bra
Mer värt än guld: Min familj och vänner
Spaghetti eller makaroner: Spagetti.
Ett land jag helst vill besöka: USA att bila igenom landet
Ska bli skoj: Sommaren komma
Ska inte bli skoj: Att sen kommer hösten
Sparar till: Ett staket och altan
Väntar på: Att detta är slut
Pålägg som gäller: Ost...
Dagens dryck: Cola light


Åhhh klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0