Ensamma mamman!

Ja så var det dags för en ensam vecka igen!
Idag slutade jag 15.00 och Rickard började 15.00,

Kulit..ne!

Ja och lördagens fest var ju jätterolig!!
Så himla kul att Linda och Lena kunde lämna
Ljusne alt Söderhamn för en kväll och
komma till Enånger!
Tack för det!
Och vi säger hejdå till Lena som lämnade oss på jobbet idag
ochgår mot nya utmaningar!!

Tack till Anneli också som hade födelsedagsfest
eftersom hon fyllde HELA 28 ÅR, grattis gumman!
Hon försökte desperat intyga alla att hon fyllde 23,
men när hon kläckte "och jag fick Vileda moppen jag önskade mig"
så stöp hon och blev snäppet äldre än 28 också =)=)

Ja så helgen var lyckad, lite för kort bara som vanligt!

Nu ska jag tokslappa på soffan!

Tjing

Kommentarer
Postat av: LinnaLi

Det var ju grymt kul att gå ut faktiskt, men som vanligt var förfesten roligare. =)

2008-05-05 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0