Fredag i morgon!!

Thihoooo!

En dag kvar, sen är man ledig i TVÅ hela dagar!
Och tänk nästa helg då man får TRE hela dagar!!

Jag ramlade in på favvosidan www.babyshop.se idag
som en händelse =)
Och vad ser man, jo fri frakt hela veckan. haha
Tänk att man går på allt!

Men detta hamnade i min korg!




Tänk, vilken skönt grönt litet monster jag ska ha va!!
Fast serien heter "Fairytale" och kommer från Plastisock.

Faktiskt sällan jag handlar barnkläder nu, min stora last i livet,
men jag har inte tid att gå på stan längre och face fact, Gävle
hade mycket bättre utbud på barnkläder, lite roligare affärer
om inte annat som "Eva leva loppan", "Pop", "Cubus".....
Men men min plåska mår ju bättre i alla fall så därför kan jag
lyxa lite ibland med lite internet shopping!

Annars då, jovars, allt ok....lite trött nu så
jag ska lägga mig och bläddra i nyaste "Bild" tidningen,
skvaller om kändisar är alltid kul, undra hur många gånger
Brittan Spears har vart gravid senaste året, eller
hur många gånger Becks ska skiljas?

Ja så, FULL FART MOT HELGEN!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0