Fredagsfräckis! Ny tradition

En liten pojk kommer in på en bordell med en död groda i ett snöre:

-"Jag vill knulla med horan som har de värsta könssjukdomarna!"

Bordellmamman säger undrande:
-"Jaha, det får bli Sally då. Men varför vill du utsätta dig för det?"

Pojken:
-"Ikväll när jag kommer hem väntar min barnvakt på mig. Hon knullar alltid med mig.

Sen när pappa kör hem henne så knullar de alltid i bilen.

När pappa väl kommer hem så knullar han med mamma.

Mamma i sin tur knullar med brevbäraren.

Det är den jäveln jag vill åt, för det var han som körde över min groda!"

image22


Trevlig fredag!

Tjing

Kommentarer
Postat av: von walter

haha fan
så bra...

2008-05-03 @ 08:00:27
Postat av: Linda

Hej hej!
Lämnar lite spår här så du hittar "hem" till mej!
Tack för igår förresten! Mycket trevligt att ses! :]

2008-05-04 @ 14:18:59
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: Sussa

Hahaha!!! Sååå bra... Nice tradition!

2008-05-04 @ 15:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0