Im alive!

Måste skynda och skriva lite på morgonkvisten
så ni vet att jag lever!

Jag har vart ledig Tor, Fre, Lör, Sön....
kan tyckas länge och så men det sa juh svisch
så var det måndag igen!
Men inte idag för idag är det Tisdag och ett
steg närmare helgen då det vankas
eurovision, ja, jag är en liten eurovision tönt,
men jag bara måste se det varje år...

I helgen som var fick vi upp staket runt huset,
byggde en stor studsmatta till Milo, var hos faster Moa
och sjöng Singstar och drack vin med mamman Carola,
haft pizzakväll med lite kompisar....
ja så lite har vi fått gjort i alla fall.

Nu ska jag logga in mig!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sussa

BOKA NU DÅ! Tänk om ni inte får nåt rum nu när du är en sån slacker!!!

PUSSEN!

2008-05-22 @ 11:44:20
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0