Jaja

Åhh





h varför sitter jag här när jag kan sova?

Kan inte hjälpa att jag tycker om att vara vaken
sent!

I morgon är det fredag igen, tjihoo...
...mina boys är lediga medans jag måste
knega till 18.15, tråkigt värre!

Milo, min Milo, trots, trots....har vart sååå
svårt att få honom att sova denna vecka,
i dag fick han inte sova middag på dagis
men lyckas hålla sig vaken till 22.00 ändå
trots att han ligger i sin säng, stirrar med
småögonen så han inte ska somna....vad man göra lixom?

Appråpå Milo, han med blåmärken överallt,
la in bilder från Mobilen i går och fick då
in en bild då han sprungit in i dörrposten hos mommo!!

Känsliga tittare varnas!



image31

Där blev till och med jag lite skraj eftersom bulan gick innåt först innan den byggdes utåt som i en Kalle Anka tidning.

Nä nu ska jag sova faktiskt, efter jag läst lite då!


Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: von walter

livlig liten pöjk de där...

2008-05-26 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0