Nattinatt

Tjo flöjt (med brett L)

Nu är Tisdagen klar, nu får man sova...snart så!

Var hos min andra kusse Maria och knäppte lite kort
på gulligaste Tuva!

image28


Ja det är så otroligt vad lite dom är! Förstår inte att min vilde varit mindre ändå!

Tuva var så snäll och tittade men det blev tröttsamt att vara fotomodell efter ett
tag då fick vi ge oss! Fick många fina bilder i allafall!

Jag är ledig på Torsdag och Fredag..Thiohoooo så nice!
Så då ska jag passa på att besikta bilen och besöka farbror doktor
och bara vara med Milo och mysta eftersom jag tagig föräldradagar
så måste det vara så!=)

Visst har jag den vackraste pojken som finns!!!!
Helt sjukt hur han har tagit mitt hjärta!
image29

Nä, gott folk nu måste jag dra mig tillbaka, gå två steg till sängen
och försöka sova! Varför är det så kul att vara vaken på natten?
Jag är i bäst form då, skulle kunna städa, tvätta, ut och gå.....
....ja allt jag inte vill göra efter jobbet faktiskt!

Avslutar med en bild  på Milo och Tuva!

image30

Sov gott och ha en bra morgondag!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Mommo

Mommos lillprinsen, jaaaa vackrast i hela världen....
Tuva, så himla söt...

2008-05-14 @ 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0