Nu är det sommar nu är det sol.....

...............Nu är det koskit i hagen!!!! Tralalala

Fredag kväll, tjalalala!

Idag har det vart ännu en tokskön sommarvärme dag!
Min far har nu 22 grader i sin härliga pool och han
tog premiärdoppet först i dag, ni som följt min blogg vet
ju att Filippa badade i den, helgen före det blev snöoväder!



Här är min alldeles goa´pappa!!!

Milo skulle såklart också "dåpa", så han
fick väl det då, men när det kom till kritan så
blev han helt plötsligt en räddlort!



Men när han fick sitta och jäsa
på luftmadrassen gick det
alldeles utmärkt!



Ja, det var ju mysigt...
och vi avslutade med att grilla
lite hamburgare, mumsfilibaba!

Jag vann lite tävlingar på jobbet också,
och allt jag vann bar en viss signatur!
Hmm, men kul var det!


Sollenbrills!



Lite movietickets!



Också lite mella, som var nedtryckta i
en vattenflaska som jag tydligen inte
knäppte kort på!

Min vecka har vart helt OK, men det är aldrig fel med lite helg!
I morgon ska vi rensa lite i uthuset, typ 50000 kartonger
som vi inte packat upp ännu, ska bli sååå kul!

Nä ni vill ni ha en fredags fräckis mån tro??

JAAAAA!!!

Okey då!



En liten vit mager man stiger in i en hiss. När han tittar upp ser han en stor svart man.. Den svarta mannen säger då:
- 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Den lilla vita mannen svimmar raklång. Efter ett tag vaknar mannen igen. Den svarta mannen frågar då vad som var fel, eftersom han svimmade.
- Vad var det du sa förut?
- Jag sa: 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Å tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around!


hahahahahaha


Trevlig helg och god natt

Tjong


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för den här helgen! Det har varit skitkul! Ni är underbara! Synd bara att Milo skulle bli så dålig stackarn!!



Pussar på er!!

2008-06-08 @ 17:41:41
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0