Vår och Värme!!

Hej hopp
Men nu är det väl äntligen så att sommaren är på väg!!!
I går kunde man inte ta miste på det i allafall,
Milos tremänning Filippa tog premiär doppet
i min pappas pool igår, galningen, 18 grader var
det men hon hoppade i men var uppe lika snabbt igen,
lite halvpanik fick hon, stumpa!

image24

Ja barn kan inte ha samma känsel som
vuxna, det har i alla fall jag konstaterat.

Annars hade jag en mysig dag med kussen Joanna
igår, vi var ute precis hela dagen och bara pyste i
solen.
Vi grillade hamburgare till lunch..
image25

Ja idag var ju vädret lite sämre så i dag
åkte vi till Shamn och köpte tofflor till mig
och Milo, blev crocs till oss båda. Dock sånna här
slip in till mig med en grej mellan tårna...*hjärnsläpp*
Kort kommer på dem senare, lovar!

Blev lite strosning på nya dollarstore, superfint var det
i Shamn. Och jag hittade paj "färdig" på Coop också,
nu kan man vara superlat i alla fall, en fryspåse med
två "fack", en med bär och en med färdig smuldeg,
så först i med bären och sen degen och in i ugn,
hur lätt får det bli?!

Nu är helgen slut också snart, i morgon väntar jobbet och Linda igen! =)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Avslutar med en bild på nördarna Modin!
image26

Tjing

Kommentarer
Postat av: von walter

kan
de vara flipflops du menar?

2008-05-13 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0