Adventskalender

Ni vet en sån där med en liten julklapp varje dag i december, sån har vi till Milo,
och den var bra uppskattad förra året så den kommer nog bli mera älskad i år!!

Förra året kom jag på rätt sent att jag måsta fixa 24 små klappar, och tänkte att
nästa år, då ska jag vara ute i god tid....jag har kollat runt, men jag har sååå kass
fantasi, vill inte att det ska vara bara skitgrejer från dollar heller som går sönder
efter en halvtimme, men samtidigt får det inte vara svindyrt heller,
nån som har något bra tips angående detta???

Julklappar ja börjar det vankas och jag brukar vilja vara klar med det i november,
och fasen snart har ju halva månaden gått!! har iaf köpt en, den bästa bästa till
älskade prinsen som faktiskt börjar längta efter tomten, men då har vi förberett
honom i ett år också, det har varit stenhård terapi att tomten är en snäll gubbe
som kommer med massor av paket....ska bli kul att se hur han reagerar! =)
Ni som inte vet så skakade han som ett asplöv förra året, vågade inte öppna
paketen, bara stirrade ut i tomma intet, drömde mardrömmar om tomten i säkert
ett halvår...ja det var en hård tid för oss alla, och funderade starkt på att strunta i
tomten år 2008, men det kan man ju inte bara göra, tomten e ju jul!!! Och jul gillar jag! ;)

Nog om julen!

Jag har kommit på en perfekt beskrivning av mitt "magproblem", det känns som jag ständigt har
håll, ja ni vet mjälthugg, det är nästan så det känns! Nu har jag en bra beskrivning till
morgondagens doktorbesök!

Nu ska jag tänka på söta små får som hoppar över ett staket och hoppas att sömnen infinner
sig ganska fort!!

Hmmm, inte ett svar från brudarna på jobbet heller angående the party! kanske man inte räknas
nu när man have left the building...:):)

Tjohej

Kommentarer
Postat av: myran

klart vi är på en fest, men det verkar vara lite problem med skjuts och hämtning för dom andra, jag bor ju bara i byn bredvid..

2008-11-07 @ 18:55:01
URL: http://mcmyran.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0