Bloggstiltje!

kanske är mitt liv som är stiltje åsså skyller jag på bloggen!

Tittar på Nytt läge, kan inte den dära Karin komma till oss
och hitta vår stil! skulle ju vara behövligt, just nu är mitt hem
väldigt vitt med assocearer som är turkosa! Skulle vara
skoj med nya ideér för det är ju bara ett år sedan vår helrenovering
men är redan ganska less! Skulle åtminstone vilja byta ut våra
vita möbler mot mörka nästan svarta, men det skulle vara en
kostsam historia! Vi vill ju köpa nytt ändå när jag är färdigutbildad,
hellst ska vi väl bygga nytt, det är väl drömmen, men då ska man
hitta drömplatsen också först!! Men huset som vi ska bygga är redan
bestämt!!

Här kan ni surfa runt i mitt framtida hus,
http://www.modulenthus.se/hus/hus.asp?id=5&h=Kullen
 det är redan bestämt sedan flera
år, vi väntar bara på pengarna! Jag ser mig sitta utanför bredvid poolen
(som vi självklart har) med en drink i handen, barnen (jag har tre stycken faktiskt,
2 pojkar och en flicka) leker och plaskar. Rickard står vid grillen
och fixar en god köttbit. På vintern så sitter vi alla hopkrupna i soffan
framför en bra film, i kamin brinner en härlig brasa!! Man får allt man tänker,
och i tankarna redan har!!

Ja nu ska jag drömma vidare!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0