Gefle....

.......dit ska jag i möra! Måste ta mig i kragen att försöka förstå denna kurs,
men det ser inte ljust ut just nu! Känns ganska bläigt!

Jag ska sova på det där med metoder, men jag tror tyvärr inte att det kommer att hjälpa.

Idag har jag i alla fall snusat på TRE bebisar, twinsen Vestin och lilla Ella,
myspys, bebisar kan få en på riktigt bra humör!

Nu närmar det sig onsdag och privatläkaren som jag ska peppra med frågor
som jag inte fått några bra svar på...jag har väldigt höga förväntningar på detta
besök så vad besviken jag kommer bli om det visar sig att hon inte är så bra
som jag tänkt mig!

Nä, lägga mig och läsa en skitbok är det dags för nu!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0