Härliga söndag!

Det enda som inte är så bra med söndagar är att det ofta vankas jobb/skola dagen efter,
men annars så är söndagslunket ganska skönt! Känns som ingen stressar en söndag,
bara tar det lugnt!

Maken for iväg på cross på förmiddagen så jag och Milo tog en prommis ner till Anneli
och dit kom även Fam Bodell, Milo blev ju såklart jätteglad att få en kompis! Så dom busade
och hade det gött, hos Anneli är de små lite bortskämda förstår ni =)=)

Sen fortsatte jag min prommis mot Finnika, en väg på ca 5 km SKOG, så jag bara väntade att
en björn skulle hoppa fram, men det gjorde det inte!


Den vägen har vi gått....



....denna väg har vi framför oss!!
Ni förstår va?!

Ja, men sen var det hem och laga mat och kvällsbestyr
som stod på schemat!

Knäppte också lite kort inför julkorten som snart måste vara
klara men det gick ju sådär, Milo är jätteduktig och ställer upp
på mammans tjat hit och dit MEN han kan ju inte flina på betsällning,
han ser ju inte klok ut! hhaha, men jag och photoshop som annars
brukar vara rätt goda vänner, var inte heller sams, men tillslut
fick jag ihop något i alla fall!! Men den bilden kan jag juh inte visa
än då är ju överraskningen förstörd!

Nu ska jag hjälpa min son upp ur badet!
Han har förmågan att vilja bada lite längre än mig!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0