Ja, just, den där studsmattan ja!

Nu ska vi bylta på oss och gå ut och äntligen packa ner den sablarns studsmattan!
Trodde faktiskt att denna snö skulle tina bort så det skulle bli lättnerpackat,
men icke, bara därför kommer snön vara borta om några dagar (synsk igen kanske?).
Jag har inte ens några vinterkläder, det och vinterskor står högs upp på min inköpslista!

Igår var jag till stan och köpte vinterskor till sonen i alla fall, han har haft ett par i strl 26,
som jag köpte på klädbytardagen, men gu så stor dom är....han kliver ju ur dom! =)=)
Sen åkte jag till fam Gudmor och stannade där tills Rickard hämtade mig kring 18.00,
och då skulle vi äntligen åka och köpa Milos efterlängtade lördagsgodis.................
.................trodde vi ja, Enånger var ju stendött, allt var stängt!! jag ogillar hemskt mycket
när det är söndag på en lördag! Så vi köpte pizza och åkte hem, för det var i alla fall öppet!!

Så nu ska Milo få köpa söndagsgodis i stället!! Mamma med ;)

Sussa och Ella kommer snart å, de skulle komma med bussen kring tolv, kulit,
hon skulle visst vara här hela dagen, det är inte så ofta man har den
lyxen nu att kunna träffa kompisar så ofta, så det ska bli skoj!

I bakgrunden hör jag filmen Bilar just nu, att han inte tröttnar?
fast det får han i och för sig inte göra heller för vi har ju köpt
den stora lastbilen Mack med 15 stycken av bilarna i julklapp,
så vi måste hålla intresset vid liv! =)=)

Nä, nu ska vi gå ut i solen!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0