Jahapp!

Nu är början på några jobbiga veckor med plugg framför mig!!
2 st individuella uppgifter samt gruppuppgiften....suck!
Tur att jag har mina smålärare i gruppen som kan rycka in
med hjälp när jag behöver det!!
Appråpå gruppen, om någon mot all förmodan skulle
läsa detta innan vi träffas i morgon så kommer jag sent,
max en timme sent...jag ska på HC och lämna blodprov (har jag nå blod kvar??)
och sen måste jag på OK och byta lampor i bilen för
det är helt svart nu, var ganska jobbigt i natt när vi åkte från Iggesund
och det var helt svart, måsta åka med hellyset på hela vägen hem!
Och det måste jag göra innan skolan eftersom det är mörkt när jag åker hem,
och hade jag kunnat ringa hade jag gjort det....men vi lever på 1800-talet
just nu för vi håller på att byta till bredbandstelefoni och då har inte
vår hemtelefon funkat på över en vecka...åsså jag mitt pucko glömde
min mob hos sussa igår....och Rickard har inga pengar på sin mob!
Tur att vi har närma till grannar om det skulle hända nåt!!

Idag i alla fall har jag vart hos Janna och firat hennes födelsedag,
Milo och Filip hade så roligt så Fille följde med oss hem sen
när Joanna åkte och jobbade och hans pappa hämtade honom sen!
Gullungarna våra!!

Igår var vi och firade Ella som fyller 1 år i morgon!!!! Lillstrumpa,
tiden går föööör fort! Hon föddes ju nyss lixom!
Sen åkte vi till faster Moa och firade hennes mamma Carola
och däe blev vi till mitt i natta...så när det var dags att åka hem
så vaknade ju skrutten och blev ganska ledsen, men när vi
kom hem var han piggelin och var vaken till 03.00!!!!!! Men
han låg ju och försökte sova men han bara " Milo inte tjött,  milo inte pova"
haha, men vi fick en välförtjänt sovmorgon i morse också!

Så ja 3 kalas, inte illa! Men det är ju kul också!

Nästa helg är det min tur, kan inte alla som brukar fira mig
bara glömma det i år, det är inte roligt att fylla år, och speciellt
inte sen Mille föddes, undrar varför det är så, men det är väl
mer kul att han får saker istället kanske? det är nog därför
man inte vill ha julklappar längre heller, huvudsaken Milo
får!

Jaja, hoppas fredrik är hemma i morgon bitti så jag kan hämta min
mob...så jag kan ringa mina klasskamrater och infa om läget!

Nu sova!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Bonus

Men hej och hå, inga lysen, gossen vaken. Ja ni ni får snart inte komma till oss Hahaaa blir bara tok!! och mitt i allt ingen telefon... Tänk så beroende man kan bli ser en aning fundersam ut

2008-12-03 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0