japp, återställd!

Nu känns det ok igen, med magsjukan alltså, tänker inte gå in på alla andra syndrom ni vet!

Dagen har vart lugn, min far kom och hämtade mig och Milo vid 17, åsså bjussa han på tjockpannkaka, sylt och glass, mumsigt! Så nu är vi hemma igen, nu ska Milo få titta på Lilla röda traktorn en stund på datorn innan läggdags,
den killen sov mellan 16-17 idag så jag räknar inte med att han sover före 21...hrfm..
I morgon ska vi på stan och köpa present till svärmor, känns skönt när jag vet vad vi ska köpa, bara därför kommer den inte att finns någonstans, jag tror inte hon läser min blogg så jag kan nog avslöja att jag tänkte köpa boken "The secret", du Nadia kanske har koll på om den finns i bokhandeln i stan?? sen ska jag på skolan en sväng å skriva ut lite papper,
kl 13 ska jag vara på HC ännu en gång, spännande att se vad jag har för fel denna gång.....men efter det vankas det kalas!!

Jaja, nu tjatar Milleman i hjäl mig snart, han ska få ta datorn nu en stund!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0