Kvalititiv metod!

Ja, jag är faktiskt glad att jag åkte ändå till Gävle idag,
blev väl lite klokare! Men jag får nog ta några trippar
till min otroligt smarta och braiga skolkamrater när
uppgifterna ska skrivas så jag får lite hjälp!
Suss är nog bra att ha nu med, hon kan ju det här hon
min Sussa!!

Rickard ringde precis när vi skulle åka hem och sa att Milo
var hos min mamma för att han hade fått MAGSJUKA,
usch å fy, stackarn, hoppas jag har smittat honom
så det inte är nya baciller! Fast han mår redan bättre,
ligger och gosar men Mille nu i soffan!!

Godkänd i förra kursen blev jag i alla fall, jag fick
det betyg som jag förtjänat, visst att det inte skulle
bli superbra, men jag är GODKÄND, det är ju skönt,
och det finns faktiskt tre sämre betyg man kunde fått,
räkna ut det du Evelina! Du som är sååå smart! haha

Nu ska man fixa denna kurs också, känns sådär faktiskt,
men kanske går bar i slutändan, just nu har jag tillt i huvve!!

I  morgon kommer jag uppdatera om mitt läkarbesök,
ska berätta allt bra med den läkaren, inga förväntningar alls, nej då! =)=)

Nu ska jag fixa pyjamas och välling!
Milo fick dessutom sina dagiskort idag,
han var såååå fin, bild kommer!!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du fixar kursen!!!

Pöss på er!

2008-11-11 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0