Life!

Känner sakta att livet börjar rinna tillbaka, men långt ifrån helt återställd är jag,
tänk vad en liten magbaskelusk kan ta kålen på en!

Och när jag är sjuk är det bara sova som gäller, så gissa om jag sovit, jajamen,
en sisådär 33 timmar sedan mådag kväll har jag spenderat i sängen,
och i och med det har jag förlorat 2 dagar som jag skulle kunna fyllt med kunskap...
...vi som precis börjat ny kurs också..jag missade introduktionen i går,
och det ser inte bättre ut än att jag missar morgondagens handledning
också, vill inte förpesta mina braiga skolkompisar med djävulens baciller!!

Jaja, vad är en bal på slottet, eller ännu bättre min egen hälsa som är det viktigaste,
förutom Milos hälsa förståss, för honom kan jag ta vilken skitsjukdom som hellst,
bara han skonas! Bubbasen som nästan klarade sig, kräktes bara en gång i går
morse, sen har han vart pigg som vanligt, Rickard har fått vabbat så jag fått vila,
bra de, hoppas han klarar sig nu bara!!

Och ni arbetsbrudar!!! Jag har kollat upp det där partyt vi pratat om, så ni kanske kan
diskutera fram några datum så ska jag ringa och kirra det där! Måste ta tag i det nu!!

På Fredag ska vi fira svärmor som fyller år i morgon, sen blir det nog lugna puckar i helgen,
Sussa och jag ska kanske ha bubbelmys här hos mig, vi får väl se hur det blir,
skulle vara mysigt i alla fall, elle hur gumsan! Och du suss som var rädd att vi smittar
er, kanske var så att ni smittade oss...Linn, du vet din systerdotter, hade inte hon magsjuka
i fredags?? Hrrmm, =)=)

Usch, snart e klockan 00.00, kanske sova igen, men konstigt nog känner jag mig
inte så himla trött, undra varför :S

snart är det advent...wieeee...mysigt!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sussa

Ja abseluuuuut... Jag är på!! Ja, kanske var vi som var basillbärare, men vi har ju inte varit sjuka?? Vet inte hur basillerna tänker. Kanske dom vill skona Sussa med familj för vi är så snälla?? Eller nå... :-)



Kram!

2008-11-06 @ 09:49:11
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0