lite less!

Var på Hc i dag och fick inte ut ett dugg av det besöket!!

Jag ska faktiskt nästa gång (om det blir nå mera) begära
en svensk läkare, inte för att utländska är sämre, och jag
drar inte alla över samma kam, men när jag hellre låter bli
att ställa frågor för att jag vet att de inte förstår mig då är
nånting fel! jag har bara haft otur om jag ska kalla det otur vet
jag inte men förtroendet för HC är inte speciellt högt för mig nu!!

jag ska till privatläkare på onsdag och då ska jag ställa alla dumma
frågor som jag grubblar på och jag hoppas att hon kan ge mig
några smarta svar!

Allvarligt- Jag går dit för min mage och lymfarna på halsen,
han känner knappt på magen men destu mera på brösten för
att se om jag inte hade knölar där (som jag inte hade), känns lite
som att de kan koncentrera sig på de problem man har och inte
leta andra.

Ja så är det och inte förstod jag va han sa heller, men jag ska göra
blodprov på måndag för att kolla jag har ingen aning, och han skulle
rådfråga en annan läkare om jag skulle göra mammografi (?) eller
något med dna test....TÄNK om jag kunde ryska, då hade jag kanske
förstått vad han sa, för han förstod inte mitt ansiktsuttryck och att jag
sa VA ca 19 ggr......suck......2 månader har gått nu, och jag vet fortfarande
absolut ingenting!! Ibland är Sverige bara sååååååå bra!!!

Nu har jag avreagerat mig lite över det, tur att jag har er!

Idag har vi vart i stora staden, Rickard inhandlade nya springskor,
jag ingenting! Vi var till Forsa och firade svärmor, trevligt!
Och nu i kväll har vi möblerat om lite i vardagsrummet, så nu har
vi en liten mysig TV hörna, får väl se hur länge vi vill ha det så här! =)

I Morgon vankas bubbelparty med suss, vi ska bubbla i vårt stoora badkar,
dricka vin och äta mat och bara mysa, mina grabbar åker till Sussas karl
och barn och umgås så vi får skvallra i vår ensamhet! Ska bli kul!

Nu ska jag skriva i min andra hemliga blogg som INGEN vet av!
Lite hemlig måste jag ju vara! hehe

Tjing

Kommentarer
Postat av: Nadia

OOO va spännande, en hemig blogg!!! Vad kostar det att få tillgång till den ;) Men gumman... vilket fruktansärt bemötande du fick på HC :s kan inet säga att jag är förvånad heller.Sjukvården i den här staden har gjord så att jag är på god väg att få fobi mot den helt och hållet. Så sjuka saker som händer hela tiden. Usch. Hoppas privatläkaren hjälper dig nu! Kram.

2008-11-08 @ 18:15:18
URL: http://nadia81a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0