Min älskade lilla kille!

I morse hörde jag när han vaknade, han bökade runt som vanligt,
pratade om små crossar och att han skulle köra sån......ett bra tag
höll han på, men efter ett tag börjar han pilla på mig och han säger:
"mamma, Milo ont öga" då tittar jag upp och ser att BÄGGE hans
ögon är helt igenvarad, han ser inte ett jota! Hur kan han ändå
behålla lugnet, hur tänkte han?: "jaha nu kan man inte se heller" eller
"tänk va mörkt det var idag"? Jag skulle iaf tycka det var hemskt
obehagligt, min prins! Efter jag tvättat ögonen och han kunnat
börjat se igen så lyfter jag han till spegeln, då utbrister han:
"mamma, Milo ful" Lilla gubben, du är ALDRIG ful sa jag, det är
bara dina ögon som är sjuka......huff!
 Lägger in en bild på min kämpe!



Är det nån som vet om man ändå får vara ute? Tänkte åka och köpa lite julklappar idag,
men han är ju inte uppi nån annan än mig ändå?

Tjing tjing
 

Kommentarer
Postat av: Malin och Anton

hans ögon är ju irriterad så han kan tycka att det svider och känns ännu värre med luften ute. Det är klart att han får vara ute men de brukar säga att de ska vara inne för att inte förvärra det. sa dem iaf till mig. har ju haft själv och börjar få nu så det är ju skönast att vara inne..

2008-11-21 @ 11:01:29
Postat av: Sussa

Men bubbas då... Ser ut lite som jag för nån helg sen... Krya på dig MiloPilo!



Pussen!

2008-11-21 @ 20:40:49
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0