Min dag!

Ja, upp i morse och var väl skapligt nervös,
åkte så jag var på sjukhuset vid 9.30..

Jag fick ganska snabbt komma in på ett rum,
jag var alldeles ensam patient på akuten,
jag fick återigen göra EKG, som var bra.
Fick träffa en läkare som inte visste vad det kunde vara,
han tröck och kände lite på knölarna, diskuterade med
en annan läkare och kom fram till att göra datormografi
tillslut i alla fall för att lugna mig och för att gardera sig själva!

Det sattes en nål i armen för kontrastvätskan och sen fick
jag lägga mig i hålet, de hade förvarnat mig att när kontrastvätskan
sprutades in kunde jag bli varm och känna som jag kissade på mig,
och precis så var det, jag var bombsäker på att jag kissade på mig,
det var lite creepy....

Vänta igen fick jag göra, men de hittade absolut ingenting,
så nu kan jag lägga de allvarliga sjukdomarna åt sidan i
alla fall, en remiss till mottagningen skickade för vidare kontroll,
men för tillfället kan jag vara lugn, skönt!!! För hur det än är
så är det den stora sjukdomen som börjar på C som har
virrat u huvudet och på google när de inte vet vad som är fel
på en!

Anledningen att jag fick komma in så snabbt var att provet som
visar blodproppar var något högt! Men läkarn sa att mitt låg på
0,48, ska ligga under 0,25, men de som har en blodpropp ligger
på 4-7, så det var inte sååå högt!! =)=)

Nu ska jag på allvar sluta skriva om detta, nu ska jag försöka
leva som vanligt tills jag vet något annat, synd att kondisen
blivit så kass nu sedan detta blev, men nu ska jag ta tag i
det och ska ut på dagliga prommisar! Så, vill ni därute
gå ut och gå, ring mig, roligare om man e två!! Rim blev det där! =)

Nu sitter vi och tittar på film och äter lördagsgodis, myspys med andra ord!
Mina dagar som partypingla är över, och glad är jag för det, men det skulle
faktiskt vara kul om jag någon gång ville ut och partaja men det var längesen
jag ville det, kanske kommer snart nog!

Ha en superskön lördag kväll!


Tjing

Kommentarer
Postat av: Sussa

Va skönt gumman! Ha det gott!

2008-11-15 @ 20:05:13
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.se
Postat av: Sara.

heej:) allt bra med dig?

hoppas du får en toppen helg!

2008-11-15 @ 20:13:06
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0