Mitt i natta!

Ja, tänka sig, här sitter man i mörkret och knappar på datorn!
Milo somnade 19.30 ikväll, vaknade 21.30 och var superledsen,
han somnade om NYSS!! Hade ju då fått 2 timmars sömn,
så han var ju inte så trött när han lugnade sig, han har tittat
på en hel film med mig i soffan, han hängde med
hela tiden med kommentarer som "fickan lessen", "dom pussas",
"dicker te, lika famor"... gissa gengre??? =)=)

Ögonen är i alla fall mycket bättre men han klagar på att det gör
ont, stackarn, hoppas dom inte sitter ihop i morgon som dom gjorde i
morse!

Mille var så rolig idag när vi var hos mormor, han hade fått godis som
jag sa att han inte fick äta förrens i morgon för då är det lördag,
men jag upptäckte senare att han satt och smaskade gott,
jag sa då "men va sa mamma"
Milo: "lödag",
Jag: "varför äter du nu då, det är
ju bara fredag idag
",
Milo: "gott ändå"
....haha, klart att godiset var lika
gott på en fredag, dumma mamma!

Idag har jag avklarat lite julklappar i alla fall, det känns bra, har även
beställt till min far nu ikväll, så då är han klar också, jag hade ju som mål
att inte behöva använda november lönen till julklappar, men det ser ju ut
att spricka för nu finns inte mycket kvar av oktober pengarna =(....
men så är det väl alltför ofta veckan innan lön! suck!

Jag viskar "kanske blir det fest i morgon, men jag lovar ingenting, ni vet väl hur jag är"

Nu ska jag sooooova! (fast jag räknar med lite sovmorgon i morron)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0