När blir det bra!

Vaknade ännu en morgon av "sej inte mamma, ont i öga",
helt totalt igenvarat. Tycker att det borde ge sig nu snart!
Jag har fortfarande klarat mig, och nu borde jag nästan
göra det också eftersom det gått ganska lång tid, men
jag ropar inte hej än. Rickard åkte till jobbet i morse med
sitt knallröda öga, men han är ju inte uppi och leker med
sina arbetskamrater direkt. =)

Jag börjar bli ganska less på att inte kunna hitta på saker
med Milo nu, bara kunna hälsa på andra som har barn!
Men så hät är det att vara mamma....

Ja helgen då, vad avklarade jag på min lista??
-köpa klart alla julklappar
, önskelista mottages vänligt från Moa! (vet nog att du läser)
köpt julklappar i alla fall, dock inte klar...
-Hälsa på fam Moa och sjunga singstar, kanske t.o.m lite vitt vin =)=)
Blev inget av det inte....
-Träffa Joanna
med familj
Träffade alla hos Anneli i lördags
-Åka på badhuset i shamn
Tror inte man får det om man har ögoninflammation.........
-
Titta på en bra film med massor av godis
Tittade på film men åt chips, räknas det??
-sova till 12.00 i alla fall en dag (var minst 3 år sedan man gjorde det)
Sov ju till 11.00, så det blev inte godkänt
-skulle verkligen önska att jag fick ett partyhumör och ville ut på krogen, det var länge sen!
Japp, jag partade, men blev ingen krog...

Inte såå himla dåligt va! =)=)

Nu ska jag leka med Mille!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0