Ska väl plita ner några rader!

har inte så mycket att skriva om!!
var till privatläkaren igår för en uppföljning,
och min levervärden hade stigit, så nu ska hon
ha lite koll på det! Och jo förresten, hon ringde
röntgen för att få datormografisvaret faxat till sig
och det visade sig att de bara hade kollat från halsen
och bröstkorgen, alltså INTE magen, VA! Jag har ju
sökt för magen hela tiden men det dom kollar är
mina lungor, jag blir inte klok på detta!!
Men nu väntar jag på att få komma till kirurgen,
fick brev i förrgår att det var 56 dagars väntetid, suck.....

Snart ska jag på föräldramöte på dagis, Rickard och hans
ögon får vara hemma med Mille! Tur att Joanna var gräsänkling
så jag har henne!!

Snart ska jag julpynta!! wieee, det är så mysigt när
man fått upp julgardinerna och dukarna, tomtarna får
dock vänta tills dagarna före jul! =)

i morgon vankas skola i Hudik och skola i Gävle på fredag!
Då ska jag även passa på att strosa på stan efter!! =)

tJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0