Snart fredag!

Nu har ju måndagen passerat så då brukar fredagen vara i antågande!
Inte för att det spelar någon roll vilken veckodag det är nu när man pluggar,
svårt att bli ledig då! =)

Idag har vi hållt på med gruppuppgiften, det gick ju toppen bra, jag har verkligen
hamnat i en superbra grupp med många smarta och snälla personer!

Milo har vart så snäll i kväll, han brukar vara sååå himla tjinkig när han jag hämtat
honom på dagis, 16.30 och sen hinna fixa middag innan han somnar...
..och även fast han e lite förkyld så har det inte varit nå gnäll i dag, min lilla älsklings plutt!!
I morgon vankas en likadan dag med hämtning 16.30, hoppas morgondagen blir
lika bra som idag! =)

Det finns så många av mina vänner som jag skulle vilja hinna träffa och umgås med,
men tycker tiden e för knapp jämt och ständigt! se bara mig och kussen J som bor i samma
by med en gosse i samma ålder som Mille, men vi hinner inte, jobbar inte hon så går
jag i skolan. De som inte bor i Enånger hinner man ju knappt se alls, blir ju inte att jag
åker och hämtar Milo på dagis och åker tillbaka till Hudik, det är man ju för bekväm för! 
varför ska det bli så svårt bara för att man blir vuxen???

Jaja, nu ska jag softa lite!

GRATTIS Nadia på födelsedagen, hoppas du haft en bra kväll!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0