synsk!?

Ja om man bortser från min lekfulla date med skolkamraterna
så blev inte denna dag så himla trevlig!! Jag har försökt att få den
bättre genom att sätta upp lite nya julgardiner och donat på lite
men känslan och bitchslappet i hjärtat sitter kvar, tyvärr!!

I morgon ska man till Gävle och ha muntlig redovisning, det känns
ungefär så här: FFFYYYYYYYYY FAAAAAAAAN III HEELVEETEE!!!!!!

Så med andra ord, jag längtar!!

I helgen har vi inte mindre än tre personer vi ska fira, gissa om vi kommer
äta tårta och dricka kaffe tills det sprutar ur öronen!

Denna helg ska jag inte ha nån vill göra lista, för hur mycket blev gjort på den
lixom? Bättre att ta den som den kommer, ja helgen alltså...
Tänk att det är första advent på söndag, VA! Hur gick det till, vart tog
denna höst vägen, och när jag tänker på saken, vart tog detta ÅR vägen?
Vad gör man med sitt liv? Nä, skärpning, 2009 ska bli ett yberbra år,
det måste det bli!! Men läser jag "så får du kroppen till beach 2009"
då ska jag riva den tidningen i små bitar och spotta på den, tur att jag
inte behöver ligga på beachen, jag gömmer mig bakom pappas hus
och ligger på en luftmadrass i hans pool i stället!

Näää, gott folk, nu vill jag inte skriva mera!

natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0