Uppdatering!!

Ja lika bra att skriva medans jag har det färskt!!

Jag är nöjd med läkarbesöket, proverna visade
att levervärdet var något högt, men det kunde bero
på att man ätit mycket värktabletter typ eller att jag var
bakis..=)=), kan jag bekräfta att jag inte var, och har inte
varit bakis på lääänge.
Jag hade också högt värde på blodproppsrisk!

Nya prover på detta ska jag ta i morgon för att se om
det är lika.

Jag fick remiss till kirurgen för knölen i magen
för att eventuellt operera bort den och skicka den
på analys, hon trodde det var en förstorad lymfkörtel
eller ett lipom (fettknöl) och remiss skickade även
till ett ställe där dom kollar hormoner (??), då jag hade förstorad sköldskörtel.

Så nu har det hänt lite i alla fall även om jag fortfarande inte vet vad som är fel,
men det ser ju lovande ut att jag ska få veta i allafall!!

Nu har jag handlat alla klappar till adventskalendern,
blev ju inte billigt, men så länge jag bara har Milo
så blir han bortskämd! Men mest av kärlek såklart! =)=)
När/om det kommer ett syskon får vi nog ta och klura ut det då!
Just nu njuter jag av varenda sekund med gohjärtat!!

Nu ska jag laga mat!

Tjing


Kommentarer
Postat av: fia

Heej! Nu har jag oxå skaffat en blogg :P Ha ha.. fiffidi.blogg.se :)

KRAM

2008-11-13 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0