Whatta day!

Ja, trots jag bad universum om akut magsjuka i natt
så fick jag inte det utan var tvungen att åka till Gävle
och göra den förbaskade redovisningen, jag var sååååå
nervös så jag bara skakade och utbrast för hela klassen:
"ÄR DET BARA JAG SOM TYCKER DETTA ÄR SKITJOBBIGT?",
många nickade och höll  med, men jag lovar ingen såg ens lite
nervös ut, så jag bara tror dom sympatiserade........

Jag gillar inte för fem öre att stå i centrum, när jag var
Enångers Lucia för 250 år sedan så trodde jag att jag
skulle svimma, svettades som en gris, och höll på
att ramla mitt i kyrkgången så det gick ett stort sus
i kyrkan......vi ska inte prata om när jag gifte mig, jag
i mitt dumma sinne trodde inte det skulle vara så
himla farligt eftersom ingen visste något och det var
ju ändå Milos dag...ja eller hur! Mina ben skakade så
Rickard fick hålla upp mig, och hjärnan blir helt blank,
kunde inte flina för jag skakade så mycket, men hur det
än var så blev jag ju fru Modin, och det var ju det jag ville!!

Konstigt nog har jag stått på en scen och sjungit och spelat
teater och inte minst dansat!! Men detta var i högstadiet då
jag fortfarande åkte skogsvägarna i klappen, åkte rullskridskor
med spricka i handleden och trodde jag var odödlig!!

jag har ju till och med varot med i TV när jag var typ 17 år,
vad hetter programmet nu igen? Typ, nä jag kommer inte
ihåg, så länge sen var det! Jag tävlade i alla fall (vann inte)
och var med på TV 3 en tidig söndagsmorgon...sänder ut
ett tack till C som följde med på den resan, tokresan =) tack!

jaja, det som sporrade mig under dagen var att jag skulle gå
på stan efteråt i Gävle, det var skoj, det inhandlades dock
inte mycket, 2 dieselkalsonger till Mille och ett par jeansleggings
till mig!

Ni som känner till Gävle vet ju att det finns en butik som heter BLÅ
som säljer jeans, nu hade LILLA BLÅ öppnats i Exits lokaler med
märkes jeans och kläder till småttingar, vad sägs om ett par
pyttesmå dieseljeans för 799:-, hade jag haft så mycket pengar
att jag inte vistte vad jag skulle använda dom till hade jag gått
ut därifrån med överfulla kassar i bägge händerna....fär det är
ju bara så gulligt, men jag nöjde mig som sagt med 2 par
skittuffa dieselkallingar till hjärtat...det lilla hjärtat alltså..=)

Nu ska jag gå till sängen, nu är det så där mycket igen,
hur går det till, jag bara sitter här juh..

Kram å tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0